Klantenservice

De klantenservice van Derman CBD streeft ernaar al uw vragen zo volledig mogelijk te beantwoorden. Kijk eerst of uw vraag in het overzicht van de veelgestelde vragen voorkomt. Staat uw vraag hier niet bij? Leg deze dan aan ons voor via het vragenformulier.

Retouren en garanties

Voor retouren en garanties hanteren wij een herroepingsrecht van 14 dagen zoals binnen het consumentenrecht is bepaald. Uiteraard willen u goed van dienst kunnen zijn. Meer informatie? Bekijk de pagina omtrent de retouren & garanties.

Geef uw mening!

Alle klanten van Derman CBD hebben recht op goede farmaceutische zorg. Maar wat is goed? Wat is uw eerste indruk van ons? Hoe waardeert u de openingstijden en de voorlichting die u krijgt? Is de bezorgservice goed geregeld en wat vindt u van de bereikbaarheid en vele andere aspecten? Kortom, hoe tevreden bent u over
Derman CBD? Zowel uw positieve als uw negatieve punten zijn belangrijk. Klik hier om uw mening te geven.

Klachten

Derman CBD voert diverse controles uit om fouten en problemen te voorkomen. Toch kan het gebeuren dat u vindt dat wij tekort zijn geschoten. We hopen dat u in zo’n geval contact met ons opneemt.
Mocht uw klacht niet direct te verhelpen zijn, kunt u via ons contact formulier uw klacht versturen. Als een bepaalde klacht vaker wordt geuit, is dat voor ons een teken om het werksysteem op dat punt te verbeteren. Zo kunnen wij problemen in de toekomst voorkomen.

Derman CBD
U kunt ons geheel vrijblijvend bereiken op: T:06 28 68 67 87
E. info@dermancbd.nl

Onze vestiging: Zichtenburglaan 31,
2544 EA Den Haag